گری گلمان می گوید بهترین راه برای مقابله با بیماری خنده است
نوشته شده توسط : moeinnamdar

" گری Gulman " ( معروف به ویدئوی انحصاری بالا ) اقرار می‌کند : " اقرار کردن به اینکه من در بیمارستان بودم ، سخت بود . " او ادامه می‌دهد ، " هرگاه به کسی می‌گفتم که با بیماری روانی در بیمارستان بوده‌است ، من خیلی دلم به حال او می‌سوخت . یک شب روی صحنه رفتم و گفتم : " چه کسی در این بخش به رسمیت شناخته شده‌است ؟ " کمدین‌ها معتاد به خنده هستند . مهم نیست که چقدر وحشی به نظر می‌رسید که این را تصدیق کند ، وقتی خنده به طرزی عمده به گوش رسید ، نمی‌توانستم صبر کنم تا دوباره آن را بگویم . آخرین کمدی " The بزرگ " در نبرد کمدی با افسردگی صورت می‌گیرد . او توضیح می‌دهد که " من کاره‌ای زیادی انجام نداده بودم که شجاعت زیادی به دست آورد . و در حقیقت ، من فکر می‌کنم که آن چیز واقعا ً شجاعانه از طریق بیماری به دست می‌آید و هر روز بیدار می‌شود . در عمق آن اغراق می‌کنم ، اما به odyssey هم می‌گویم . مجبور نبودم که با یک شیطان و دیگر هیولاهای مرموز مبارزه کنم ، اما مجبور شدم به مبارزه خودم ادامه دهم . من تقریبا ً احساس می‌کنم که باید این را با مردم درمیان بگذارم . به خصوص افرادی که رنج می‌برند ، آن‌ها می‌دانند که امید وجود دارد ."
برنامه ویژه HBO حاوی یک مجموعه stand با فواصل documentary می‌باشد که همه آن‌ها سفر سلامت روانی او را مورد بررسی قرار می‌دهند. او می‌گوید : " قبل از اینکه شروع به صحبت در مورد آن در صحنه کنم اضطراب داشتم . من خیلی مریض بودم . این یک ضرورت برای رسیدگی به نحوه نگاه کردن من و نحوه حرکت من بود . واضح بود که چیزی در مورد من وجود دارد . من همیشه فکر می‌کردم راحت‌ترین راه برای رسیدگی به مسائل ، از طریق طنز و شوخی است . پس از این نمایش ، مردم می‌گفتند که تنها احساس تنهایی می‌کنند . این طعنه‌آمیز است که من با خودم می‌گویم ، اما مخاطبان بیشتری از افرادی وجود دارند که به من بازخورد فوری می‌دهند . آن‌ها از این موضوع لذت می‌برند و به آن‌ها علاقه دارند .

 

تاثیر خنده در برطرف کردن بیماری

هم چنین به طور مرتب با جوک‌ها و سبک شکسته می‌شود . یک قاشق شکر با همه این داروها وجود داشت ."
در حالی که کمدین‌های دیگر افسردگی را بررسی کرده‌اند ، فکر می‌کند ، " شاید اولین کسی باشم که در مورد داشتن درمان electroconvulsive و بستری شدن بیمارستان وسیع صحبت خواهم کرد . چالش این بود که کل فرآیند ، درمان و شرایط را خنده‌دار و سرگرم‌کننده کند . هدف من بالا بود و می‌دانستم که این یک چالش خواهد بود . احساس من بعد از یک فیلم کمدی به مدت ۲۶ سال ، زمانی است که شما یک ریسک بزرگ را در نظر بگیرید ."
در خصوص این افسانه که " خرسندی دشمن بامزه است " با رابرت کلی شوخی می‌کند و به ما توضیح می‌دهد که چگونه کمدی می‌تواند به پیدا کردن رضایت کمک کند . او می‌گوید : " در اوایل عصر متوجه شدم که زمانی که از خانواده‌ام و دوستانم خنده دریافت می‌کردم , از ترس و نگرانی من پریشان شده بود . من فکر می‌کنم یک اثر ضد افسردگی برای شوخی وجود دارد . زمانی که می‌شنوید یک کمدین جنبه‌های خاصی از زندگی خود را تحقیر می‌کند که فکر می‌کنید وحشتناک است , به شما شهامت می‌دهد . تو می‌گی : " خب این خیلی بد نیست . این مرد دارد به آن می‌خندد . شاید من هم بتوانم این کار را انجام دهم ." بسیار مضحک است , فکر می‌کنم سالم‌ترین چیزی که باید انجام دهید این است که به آن بخندید و به آن طعنه بزنید ."
مطمئن شوید که برنامه امی را امروز پیش‌بینی کنید تا افراد داخلی هالیوود بتوانند ببینند که نمایش و اجرا کنندگان چطور در شرایط ما قرار می‌گیرند . شما می‌توانید پیش‌بینی‌های خود را هر زمانی که دوست دارید تغییر دهید تا درست قبل از اینکه نامزدها در روز ۲۸ ژوئیه اعلام شوند . و در بحث‌های هیجان‌انگیز در مورد جوایز امی ۲۰۲۰ که در حال حاضر با دست اندرکاران هالیوود در فروم های تلویزیونی ما برگزار می‌شود , شرکت کنید . اخبار سرگرمی Derby بیشتری را بخوانید .





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: