برای دختر متولد نشده کیتی پری در " KP۵ "
نوشته شده توسط : moeinnamdar

خواننده daisies که با اولین فرزند خود با نامزدش اورلاندو بلوم ، حامله است - به او می‌گوید : " چه چیزی یک زن را در آلبوم آینده قرار می‌دهد ، که در آن او به فرزندش می‌گوید که هیچ محدودیتی در رویاهای او وجود ندارد ."


کیتی که در ایستگاه رادیویی "NRJ لبنان " صحبت می‌کرد ، گفت : " آهنگی در مورد این پرونده به نام " چه چیزی باعث ایجاد یک زن " می‌شود که امیدی است که من برای فرزند آینده خود دارم .
" اینکه او هیچ محدودیتی در هر کدام از رویاهایش یا آنچه او می‌خواهد باشد داشته باشد، و یا اینکه او فکر می‌کند او کیست و هر وقت بخواهد می‌تواند تغییر کند . اگر بخواهد می‌تواند همه چیز را امتحان کند .
من فکر می‌کنم این آهنگ برای من مهم است و برای او مهم است ."
او همچنین یک آهنگ دیگر به نام " Dream چشم " نام گذاری کرد که بسیار احساساتی برای نوشتن بود .
در یک مصاحبه با iHeartRadio گفت : " واقعاً در مورد رقصیدن با اشک‌های شما صحبت می‌کنم . و I'm مثل ، واو ، این واقعا ً طنین‌انداز می‌شود. آن سیلی که الان برای من خیلی سخت است . …
" پس I'm برای آن هیجان‌زده شد . " I'm برای همه آن‌ها هیجان‌زده است ."


قاضی " بت آمریکایی " نیز اظهار داشته‌است که برخی از آهنگ‌های " مبتنی بر عشق " در پیروی از " شاهد " وجود دارد و این رکورد " ۷۵ % منشور " و ۲۵ درصد " رویای نوجوانی " است .
کیتی اخیرا ً توضیح داد که واحد پیشتاز ، " daisies " ، در میان همه‌گیر شدن coronavirus به معنای جدیدی برای او بود ، و او امیدوار است که هر کس دیگری بعد از گوش دادن به سرود ملی ، رویاهای خود را دنبال کند .
او گفت : " من این آهنگ را چند ماه پیش به عنوان یک فراخوان برای باقی ماندن در مسیری که برای خود تعیین کرده‌اید ، صرف‌نظر از آنچه دیگران ممکن است فکر کنند ، نوشتم .
او گفت : " اخیرا ً، برای من یک معنی جدید گرفته‌است ، در پرتو چیزی که کل جهان تجربه می‌کند .
" هر یک از ما بیش از هفت میلیارد نفر است ، با داستان قدرت و انعطاف‌پذیری خودمان برای گفتن … امیدوارم اکنون موسیقی متن برای رویاهای شما باشد . به خصوص آن‌هایی که پشت سر گذاشتیم ."
کیتی در حال برنامه‌ریزی برای پنجمین آلبوم خود در ماه ژوئن بود ، اما در میان همه‌گیر شدن این آلبوم به عقب رانده شده‌است .





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: