چگونه "کانون اصلی" کامرون دیاز به عنوان یک مادر بر بازگشت احتمالی او به بازیگری تأثیر گذاشته است
نوشته شده توسط : moeinnamdar

کامرون دیاز همه چیز در مورد زندگی مادر است.


این بازیگر 47 ساله در ژانویه اعلام کرد که از نخستین فرزند خود به همراه شوهر بنجی مادن ، دختری به نام ردیکس استقبال کرده است. یک منبع به بهترین مادر بودن او تبدیل شده است به "کانون اصلی" Diaz ، " منبع " ET "، وادار به ستاره" بازگشت "به بازیگری" انتخاب ".

این منبع می گوید: "کامرون در حال لذت بردن از وقت خود از عمل است و آن را با همسر و نوزادش Raddix می گذراند." "کامرون تقریبا 20 سال به طور مداوم کار کرد و به استراحت نیاز داشت."

منبع ET می افزاید: "کامرون عاشق مادر بودن است و اکنون تمرکز اصلی اوست. کامرون قصد دارد در هر پروژه ای که برای آینده در نظر می گیرد انتخابی باشد ، اما در حال حاضر این همه مربوط به خانواده است."

آخرین پروژه فیلم دیاز ، آنی سال 2014 بود . او در سال 2015 با مددن ازدواج کرد و قدمی از کانون توجه قرار گرفت ، اما از آن زمان تاکنون با دوستان و طرفداران خود در زندگی اخیر اینستاگرام در ارتباط بوده است.

دراز گفتگوی ماه آوریل با كاترین پاور مدیر عامل Who Who Wear ، دیاز مادر بودن را "بهترین ، بهترین ، بهترین قسمت" زندگی خود خواند.

او گفت: "من عاشق مادر بودن هستم." "من بسیار سپاسگزارم و بسیار خوشحالم و بهترین کار برای همیشه است و من خیلی خوش شانس هستم که آن را با Benj انجام دادیم و بهترین زمان را داریم. من هیجان زده هستم. من نمی توانم باور کنم."

دیاز همچنین در مورد زمان خانواده اش در قرنطینه به اشتراک گذاشت و با شوخی درباره اینکه چگونه زندگی روزمره وی از زمان ابتلا به بیماری همه چیز تغییر نکرده است.

وی گفت: "من به هر حال زندگی قرنطینه ای را تجربه کرده ام زیرا یک ماه 3 ماه ، 3 و نیم دارم. بنابراین زندگی من کاملاً ساکت و آرام بوده است و هنوز هم برای چند ماه گذشته است." "اما من توانستم همیشه دوستانم را با دوستان خود داشته باشم. و اکنون فقط کسی را نمی بینم. اما خوب است.

دیاز و مادن در اعلامیه تولد خود فاش كردند كه برای تلاش برای محافظت از حریم خصوصی وی ، عکس های دختر بچه خود را ارسال نمی کنند. در ویدئوی زیر بیشتر بخوانید.

برای گسترش کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: