30 مورد مثبت روزانه برای تقویت انگیزه شما
نوشته شده توسط : moeinnamdar

فواید of مثبت روزانه به همین دلیل است که بسیاری از مردم شروع به اتخاذ practice شفاهی روزانه می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهند که این تاییدات مثبت روزانه می‌تواند طرز فکر ما را افزایش دهد، انگیزه‌های ما را بهبود بخشد و احساسات خود را به ارزش خود افزایش دهد.

 

همیشه مثبت فکر بکنید



در نتیجه ما درباره تاییدهای و چگونگی استفاده از آن‌ها صحبت خواهیم کرد. همچنین فهرستی از تاییدهای روزانه به شما خواهم داد که به شما در حفظ انگیزش خود از طریق زمان‌های چالش برانگیز کمک خواهند کرد.

استفاده از پیام روزانه به طور کامل، affirmations مثبت روزانه به عنوان reminders مثبت یا اظهاراتی که می‌توانید برای تشویق و تحریک خود یا دیگران از آن استفاده کنید، عمل می‌کند.

با این حال، شما باید از این موارد به درستی استفاده کنید. بسیاری از مردم از affirmations مثبت برای متقاعد کردن خود از چیزی که شاید هنوز به خودشان اعتقاد ندارند، استفاده می‌کنند.

برای مثال، به خودتان بگویید "من از نظر مالی فراوان" یا "بسیار دوست دارم"، وقتی احساس کردید که احساس شکست می‌کنید و یا دوستش دارید، لزوماً باعث می‌شود که شما پول بیشتری جذب کنید، و نه این که مردم را بیشتر از شما دوست داشته باشد.

خودتان را یک ادم مثبت نشان بدهید


تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که خود را بصورت مثبت بیان می‌کنند، مانند "من یک شخص دوست‌داشتنی هستم"، وقتی که باور نمی‌کنند می‌تواند باعث شود آن‌ها احساس بدتری داشته باشند. [۲]

به همین دلیل است که استفاده از این تای یده‌ای مثبت روزانه برای یادآوری ارزش و علایق شما که خود یا هسته اصلی شما را تشکیل می‌دهند، بسیار موثرتر است. این به شما این امکان را می‌دهد که چیزهایی را که می‌خواهید ارزش‌های اصلی شما باشند را مشخص کنید. موجودی که تو هستی و اون چیزایی که بهش اهمیت میدی.

استفاده از تاییدهای روزانه به این روش، شما را وادار می‌سازد درباره چیزهای مهم زندگی خود به طور مثبت فکر کنید.

این به این معنی است که به جای تلاش برای متقاعد کردن خودتان که چیزی هستید که واقعاً باور ندارید، در عوض درباره چیزهای مهم زندگی خود فکر می‌کنید.

آن شما را مجبور می‌کند تا بر چیزهایی که می‌دانید و اعتقاد دارید درباره خودتان و زندگی‌تان فکر کنید. این به شما کمک می‌کند به آرامی به سمت جایی که می‌خواهید آن تای یده‌ای مثبت را که می‌خواهید ببرید، برسید.

روش‌های مختلف اجرای برنامه روزانه شما می‌توانید این affirmations روزانه را در انواع مختلفی از روش‌های مختلف برای بهبود انگیزش روزانه خود اجرا کنید. برخی افراد به سادگی در مقابل آینه مقابل خود می‌ایستند. برخی دیگر دوست دارند آن‌ها را روی یادداشت‌های چسبان بنویسند و آن‌ها را در مکان‌هایی قرار دهند که به طور منظم می‌توانند تصور شوند مثل آینه حمام.

برخی از افراد دوست دارند در مورد این affirmations صحبت کنند و به یک بازتاب عمیق‌تر بروند. برخی افراد حتی دوست دارند این تای یده‌ای مثبت را بارها و بارها در طول مدت مدیتیشن تکرار کنند.

روشی که انتخاب می‌کنید مهم نیست. آنچه بیش از این اهمیت دارد این است که این روش برای شما طنین‌انداز خواهد شد.

برای مثال، اگر در حال حاضر مدیتیشن انجام می‌دهید، شاید کشیدن این تای یده‌ای مثبت، گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر دوست دارید بنویسید و بازتاب کنید، برخی از آن‌ها را در نظر بگیرید.

همچنین، فهرستی که من در بالا ذکر کردم، به هیچ وجه جامع نیست. میلیون‌ها of وجود دارد که شما می‌توانید با آن‌ها همراه شوید. دوباره، نکته مهم پیدا کردن تای یده‌ای مثبت است که با شما طنین‌انداز می‌شود.
به خود اعتماد دارم تا تصمیم درستی بگیرم. من ابزارها و توانایی‌هایی دارم که باید انجام دهم.

هر روز به خودم نزدیک‌تر می‌شوم. هر چالش, از دست دادن و موفقیت, مرا به این هدف نزدیک‌تر می‌کند.

هر روز درس‌های ارزشمندی از خودم یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم از خودم یاد بگیرم.

من معمار زندگی ام هستم; شالوده آن را بنا می‌کنم و محتویات آن را انتخاب می‌کنم.

امروز, سرشار از نشاط و سرشار از شادی هستم. اینها احساساتی هستند که من می‌توانم در طول روز به آن‌ها انگیزه دهم.

بدنم سالم است; ذهنم درخشان است; روح من آرام است. این باید هم ترازی که برای غلبه بر وظایف پیش از من نیاز دارم را فراهم کند.

من از افکار منفی و اعمال کم برتر هستم.

استعداد بی‌پایانی به من داده‌شده که امروز از آن استفاده می‌کنم و اعتماد به نفس را دارم.

من کسانی را که در گذشته به من صدمه زده‌اند و جدا از آن‌ها جدا شده‌ام را می‌بخشم.

من به خودم اجازه می‌دهم که بدون قضاوت باشم چون این چیزی است که به من اجازه می‌دهد تا در زندگی خود شادترین باشم.

به حس ششم خودم گوش می‌دهم و به راهنمای درونم اعتماد می‌کنم چون این مرا به چیزی نزدیک‌تر می‌کند که مرا واقعاً خوشحال می‌کند.

محرک و جاه‌طلبی من به من اجازه می‌دهد تا به اهداف خود دست یابم زیرا در درونم آتش دارم که مرا به جلو هل می‌دهد.

من دارای خصوصیاتی هستم که باید بسیار موفق باشند, و من اطمینان دارم که این مهارت‌ها را به روش‌هایی بکار ببرم که موفقیت من را ممکن می‌سازد.

انرژی خلاقانه از طریق من اوج می‌گیرد و مرا به ایده‌های جدید و بدیع رهنمون می‌کند.

توانایی من برای غلبه بر چالش‌های من بی‌انتها است; توانایی من برای موفقیت نامحدود است.

من شجاعت دارم و برای خودم و دیگران ایستاده‌ام که به کمک من برای انجام این کار نیاز دارند چون کار درستی است.

من امروز با قدرت در قلب و وضوح در ذهنم بیدار می‌شوم که به من این توانایی را می‌دهد که در طول روز من با تمام چیزهایی که اتفاق‌افتاده, در صلح باشم و اتفاق بیفتد.

من به خودم اجازه می‌دهم کاری را که برای من مناسب است انجام دهم چون این طور است که به خودم اجازه می‌دهم که معتبرتر باشد.

به خود فضا می‌دهم تا رشد کنم و یاد بگیرم چون می‌دانم که همیشه جای رشد در زندگی ماست.

از یک خانواده شگفت‌انگیز و دوستان شگفت‌انگیز خوشبختم.

من ارزش خود را اعتراف می‌کنم و مایلم آن را در مناطقی که در حال حاضر نقاط ضعف آن‌ها است, بهبود دهم.

اگرچه این زمان‌ها مشکل هستند, اما تنها فاز کمی از زندگی هستند. هر چیزی که الان اتفاق می‌افتد برای خوب نهایی من اتفاق می‌افتد.

تلاش‌های من توسط کسانی که اطرافم هستند حمایت می‌شود.

موانع من ازسر راهم کنار می‌روند; راه من به سمت عظمت کنده‌کاری شده‌است. من فقط باید به راه رفتن ادامه دهم.

من خلاقانه ای از دنیای اطرافم الهام می‌گیرم و می‌توانم از آن الهام برای رسیدن به چیزهای شگفت‌انگیز در زندگی خود استفاده کنم.

ذهنم سرشار از ایده‌های درخشانی است که می‌توانم به نفع خودم و دیگران استفاده کنم.

من انرژی خود را به چیزهایی که برای من اهمیت دارد می‌دهم چون این چیزی است که باعث شادی زندگی‌ام می‌شود.

من با کسی که به عنوان یک شخص هستم در آرامش هستم زیرا درک می‌کنم آنچه برای من مهم است و آنچه که با ارزش‌های من زندگی نمی‌کند.

من به سادگی در دنیا تفاوت ایجاد می‌کنم و سعی دارم آن را به هر شکلی که بتوانم بهتر کنم.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: